Reklamace zboží
V případě, že se na některém ze zakoupených produktů objeví závada, můžete jej v rámci zákonné lhůty 2 let reklamovat. Do reklamací nespadá poškození způsobené opotřebením produktu, nesprávnou manipulací, nebo užívám produktu v rozporu s Návodem k použití.
- Zabalte reklamované zboží tak, aby bylo maximálně chráněno při přepravě, ideálně do původního balení.
- Vyplňte formulář k Reklamaci zboží.
- Vyplněný formulář vytiskněte a vložte jej do balíčku spolu se zbožím, které chcete reklamovat.
- Odešlete zásilku na adresu WeDrink s.r.o., Zahradní 915, Kostelec nad Labem, 277 13.
- Náklady spojené s odesláním zboží hradí zákazník.
- Pokud si nejste jisti, zda se jedná o závadu spadající pod reklamaci, zašlete nám fotografie reklamovaného zboží na e-mailovou adresu eshop@wedrink.cz a dohodneme se na dalším postupu.